Letní soustředění

25.07.2012
Letní soustředění se již druhým rokem konalo na jezeře, v oné pohodlné a příjemné chatičce. Role paní hospodyňky se ujal již tradičně Předseda. Každé ráno a odpoledne na nás tedy čekal dobrý čaj a housky s marmeládou. Po takto vydatných snídaních a svačinách jsme se přemísťovali na loděnici, kde nás čekalo to správné trénování.

Na obědy a večeře jsme chodili do letos nově otevřené restaurace Labská Marina (kde vařili o poznání lépe, než loni v kempu). Soustředění se zúčastnila kompletní parta poděbradských kajakářů plus Lidunka Koberová z Týna nad Vltavou - Veroničina deblistka. Nutno ještě připomenout, že Kačenka Slivanská k nám přicestovala až v úterý, protože se přes víkend účastnila mistrovství Evropy juniorů. V průběhu soustředění potkal Leoše Pýtra nečekaný úraz levé ruky, který mu bohužel znemožňuje účast na nadcházejícím MČR, a pravděpodobně bude znamenat i Leošův konec v SCM. Kanoistika Poděbrady

Obr.1 - Veronika dohlíží na Ludmilu, aby správně myla nádobí - holky jsou sehrané nejen na deblu

Jako obvykle šlo o velice namáhavé soustředění, vždyť družstvo B už pomalu začalo vyhlašovat stávku, ovšem svědomitý trenér Dan je nakonec přemluvil, což se druhý den vymstilo Ludmile, která padla únavou, a na odpolední fázi se nedostavila.

Soustředění trvalo přesně týden a pevně doufáme, že nás dobře připravilo na Mistrovství ČR v Račicích, kam odjíždíme již dnes odpoledne.

Poznámka pro Mola: snažila sem se tam toho naflákat co nejvíc, ale na nic už sem nepřišla.

Poznámka od Mola: mohla si tam třeba napsat, že počasí stálo za H, tudíž jsme byli ochuzeni o plavecké části tréninku, koupání a opalovačku